تاریخ انتشار: ۰۷:۳۶ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

توصیه مهم یک اصولگرای به قالیباف؛ سمت درست تاریخ بایستید| ظفرقندی از آدم‌حسابی‌های کابینه است

محمد مهاجری خطاب به قالیباف نوشت: دفاع شما از ظفرقندی چیزی به او اضافه نمی‌کرد. او نیامده که به هرقیمتی وزیر شود. حمایت شما از او به نفع خودتان بود و می‌توانست بخشی از اعتبار زایل شده‌تان را برگرداند.

توصیه مهم یک اصولگرای به قالیباف؛ سمت درست تاریخ بایستید| ظفرقندی از آدم‌حسابی‌های کابینه است

رویداد ۲۴ | محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی تلگرامی خطاب به محمدباقر قالیباف نوشت: محمدرضا ظفرقندی شجاعانه به مهندسی انتخابات در برخی دوره‌ها حمله کرد. این حمله او یک کار اصلاح‌طلبانه و بیش از آن اصولگرایانه است و اگر از زبان‌های مختلف تکرار شود، مهندسان انتخابات را به عقب خواهد راند.

او شجاعانه به مهندسی انتخابات در برخی دوره‌ها حمله کرد. این حمله او یک کار اصلاح‌طلبانه و بیش از آن اصولگرایانه است و اگر از زبان‌های مختلف تکرار شود، مهندسان انتخابات را به عقب خواهد راند.

دفاع شما از ظفرقندی چیزی به او اضافه نمی‌کرد. او نیامده که به هرقیمتی وزیر شود. حمایت شما از او به نفع خودتان بود و می‌توانست بخشی از اعتبار زایل شده‌تان را برگرداند.

نگران نباشید که اگر چنین می‌کردید تیغ ردصلاحیت شورای نگهبان نفس‌تان را می‌برید. همین آقای پزشکیان را شورای نگهبان مکررا ردصلاحیت کرد، اما، چون سمت درست تاریخ ایستاده بود، صلاحیتش سرانجام در کمال عزت تایید شد و حالا هم رئیس‌جمهور است. از او یاد بگیرید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
0
0
ای بابا
این حرف نمیزنه حلقه مریدانش برن وزارت ورزش و جهاد
نمبفهمید ؟
از مدتها قبل می‌گفت قیمت مرغ عین بی عرضگی است
از قبلها می‌دانست پول ورزش را ببره کجا خرج کنه
متوجه نیستید
گله کرده بود اشتباه مردیم اومدیم شهرداری باید عین ایازی میرفتیم بهداشت الان چندتا بیمارستان سهام داشتیم متطقه 22
توجه نمیکنید
نظرات شما
پیشخوان